Handlekurv


Handlekurven er tom

Vi anbefaler


0,-

Tren føttene med Toega!

 

Ønsker du å forbedre fothelsen, styrke tærne og øke fleksibiliteten i føttene? Prøv Tå-Yoga, også kalt Toega.


 

 SKYV STORTÅEN I BAKKEN 

I en stående stilling skal du skyve stortåen ned i bakken samtidig som du løfter de andre føttene. Dette kan være ekstremt utfordrende i begynnelsen. Det er også viktig å holde tåballen i bakken konstant. Etter hvert kan du holde stillingen i 30 sekunder om gangen.

  

STORTÅEN UNDER 

 Bøy stortåen under foten. Dette kan være svært ukomfortabelt i begynelsen, så bruk et mykt underlag når du gjør denne øvelsen. 

 

STORTÅEN FREM 

 Bøy de fire tærne under foten og la stortåen peke frem. Stortåen skal skyves i underlaget. Bruk et mykt underlag.

 

SITT PÅ HÆLENE, STORTÆRNE PULSERER

 

Sitt på hælene og la føttene peke frem, slik at du srekker undersiden av foten. Når du sitter avslappet, skyv stortærne i bakken, og la de pulsere slik at kroppen gynger forsiktig bak og frem.

 

SITT PÅ HÆLENE, FORSIDE FOT I BAKKEN 

Sitt på hælene, men denne gangen skal forsiden av føttene være i bakken. Da vil du føle en strekk foran på ankelen og foten. 

Tilbake