Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0,-

Inkl. mva. - Ekskl. frakt

Forsendelse og retur

Frakt

Det er fri frakt for alle ordrer over kr 1500,-

 

Retur/bytterett

Vi forholder oss i henhold til Kjøpsloven. Denne sier blant annet at du ved forbrukerkjøp har 14 dagers angrefrist på varer erhvervet gjennom postordre eller over nettet. Alle varer som er defekte ved mottak eller liknende, erstattes selvsagt ved retur av varen i henhold til produsentens garanti.

Forbrukerrådet har i tillegg disse råd og fakta å gi til deg som handler på nettet: Gode råd ved netthandel

-Varer som sendes i retur må være ubrukte og varene må ligge i originalemballasjen!

-Ved bytting av varer dekker kunden selv returporto, mens vi dekker utsendelse av den nye varen. Dette gjelder også ved bytting av sko dersom kunden har kjøpt feil størrelse. 
 

Uavhentede pakker:

Uavhentede pakker blir fakturert et gebyr på kr 250,-. Dette er for å dekke porto og returporto av pakkene, samt arbeid med kreditering og innføring på lager igjen.


Reklamasjon:

Dersom returen gjelder defekte varer, gjelder selvsagt returretten som for forbrukerkjøp, ved at varen erstattes uten kostnad for kjøper.

Reklamasjoner sendes som regel til leverandøren, og i den sammenheng er det viktig at produktet er rengjort før det returneres til oss. I noen tilfeller vil det være vanskelig å vurdere reklamasjonen så lenge produktet ikke er rent, og da hender det at leverandøren sender varen i retur uten å behandle saken.

Hvordan returnerer jeg pakken?

Husk at det er du som er ansvarlig for sendingen når du sender pakken i retur. Returpakker skal ikke sendes i postoppkrav, men som sporbar pakke slik at sendingen er sporbar med sendingsnummer.

Returadresse:

Odipadi AS 
c/o 
Interlog AS avd Bjørkelangen 
Holtermoen 15
1940 Bjørkelangen